среда, 21 декабря 2011 г.

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ
                 проведеного студенткою групи УА-5
Макаренко Катериною Олегівною
                                              у 8-Б класі, 14.12.2011

Тема уроку: Порівняльна характеристика Поета та Бертольда.

Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один з урокiв теми «Свiт української поезiї. Творчiсть Лесi Українки».

Мета уроку.
Навчальна мета: продовжити опрацювання ідейно-художнього змісту поеми-казки, зосереджуючи увагу на проблемах і мотивах твору; охарактеризувати образи героїв, порівнюючи їх;

Розвивальна мета: розвивати культуру зв’язного мовлення, пам’ять, увагу, спостережливість; уміння висловлювати власні судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини;

Виховна мета: виховувати почуття поваги до творчості Лесі Українки

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Даний урок було прведено у 8 класі. Учні мають середні здібності. Після спостерігання за класом, я зрозуміла скільки потрібно їм часу на різні види робіт. Час на уроці був раціонально розподілений, я встигла конкретно розказати як слід виконувати домашнє завдання.
Діти не дуже активні, тому реалізувати свою мету мені було важко. Багато учнів не прочитала домашнє завдання, але інші прочитали і ми всі разом працювали.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.
На уроці я використовувала різні методи : наочні, словесні, репродуктивні. Вступне слово вчителя налаштувала учнів на сприйняття та осмислення матеріалу. Завдяки методу бесіди я дала можливість учням донести свої думки, зробити певні висновки. Я вважаю, що всі ці методи допомогли мені досягнути результат.
Комплекс використаних методiв i прийомiв сприяв реалiзацiї поставленої мети. Структура уроку була підпорядкована триєдиній меті та сприяла досягненню кінцевого результату.

Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
На  уроці основними засобами навчання був підручник, також я використовували кросвод та прислівя.

Розвиток комунікативної компетенції учнів.
Оскiльки бесiда є провідним методом уроку, учнi розвивали комунiкативну компетенцiю. Завдяки цьому, учні виражали свої власні думки та висновки.

Робота над оволодінням учнями способами дії з навчальним матеріалом.
Я розвивала на уроці культуру зв’язного мовлення у учнів, пам’ять, увагу, спостережливість, уміння висловлювати власні судження про свободу творчості, про вільнолюбство людини;

Робота над збагаченням словникового запасу учнів.
На уроці, ми з учнями розмірковували над рисами характеру, деякі учні не знали переклад, тому під час уроку я перекладала їх та писала на дощці. Також текст мав   новi для учнiв слова, якi були поясненi в пiдручнику.
Результативність роботи на відповідному уроцi.
До уроку деякі учні не прочитала усю поему, тому інодні вони гадали. Інші учні, які прочитали поему працювали дуже активно. Важжаю, що все ж таки результативність була.

Із якими труднощами зіткнулися під час підготовки та проведення уроку?
Я зіткнулася з тим що учні не прочли поему, спочатку я подумала, що все, урок зірван, але виявилось 7 учнів, яки прочитали, трудно було працювати в такій обстановці.  Учні розмовляють російською мовою. Дисципліна дуже слабка, учень спокійно може використати нецензурну лексику(при своєму вчителі).

Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.
Напевно, я попрацювала б над методикою проведення деяких етапів уроку, знайшла б цікавіші завдання, яскраву наочність. Що до дисципліни, я не знаю, що в таких ситуаціях робити, бо вважаю, що батьки повинні цим займатися.
                                                                                                             _________________
                                                                                                                                                 (підпис)

Комментариев нет:

Отправить комментарий