среда, 21 декабря 2011 г.

Самоаналіз з мови

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
                   проведеного студенткою групи УА-5
Макаренко Катериною Олегівною
у 8-Б класі, 14.12.2011
Тема уроку: Односкладні речення з головним членом-підметом. Називні ре­чення.

Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один з урокiв теми «Односкладнi речення».

Мета уроку.
Навчальна мета: формувати в учнiв поняття про односкладнi називнi речення, способи вираження в них головного члена;
Розвивальна мета: розвивати вмiння аналiзувати цi речення у висловлюваннях рiзної стильової належностi, моделювати й конструювати називнi речення як зачин або оклик у текстах художнього й публiцистичного стилiв вiдповiдно до комунiкативного завдання;
Виховна мета : виховувати повагу до наукових досягнень

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Час був раціонально розподілен.
При проведені уроку, я дотримувалась свого конспекту. Все що я запланувало, все зробила.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.
На уроці я використовувала різні методи та прийоми. Використанi методи та прийоми сприяли засвоєнню матерiалу Метод роботи з пiдручником дозволяє засвоювати теорiю
Метод вправ допомагає закріпити чи розвити вмiння та навички учнів.

Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
Основним засобом навчання був пiдручник.У підручнику було все необхідне: теорія, вправи. Також я використовувала дидактичний матерiал. Поєднання цих засобiв було результативним.

Розвиток комунікативної компетенції учнів.
Комунiкативну компетенцiю учнiв я намагалася розвивати пiд час бесiди та під час читання тексту про майбутнє.

Реалізація культурно-змістової лінії.
Культурно-змiстову лiнiю було реалiзовано пiд час роботи над текстом про календар майбутнього.

Робота над оволодінням учнями способами дії з навчальним матеріалом.
Я розвивала в учнiв умiння порiвнювати будову i змiст речень, робити висновки. Також я намагалася вдосконалити їх умiння будувати і розбирати односкладні речення.

Робота над збагаченням словникового запасу учнів.
Я звернула увагу учнiв на слова, у тексті, виписала їх на дошку. Я переклали слова на російську мову .Учні одраз зрозуміли їх.

Результативність роботи на відповідному уроцi.
На етапi закрiплення учнi показали умiння визначати тип речення та спосiб вираження головного члена. Це означає, що робота на уроцi була результативною.

Із якими труднощами зіткнулися під час підготовки та проведення уроку?
Деякі учні забули підручник, тому постійно проходилось давати свій (на запас у мене був ксерокс), учні постійно використовували русизми, що різало слух. Дисципліна була під контролем.


Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили.
Більше часу приділила б на розбір речень, дала б змогу учням придумати свої приклади та речення.                                                                                                                         _______________
                                                                                                                                                                 (підпис)


Комментариев нет:

Отправить комментарий