воскресенье, 18 декабря 2011 г.

Звіт

ЗВІТ
ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

студентки 5 курсу, групи УА
Макаренко Катерини Олегівни

Практику проходила у 8-Б класі, в школі № 39
з 21. 11 до 16. 12 2011 р.
Груповий керівник Ковтун Ірина Миколаївна
Керівник від бази практики Науменко Олена Дмитріївна

1. Кількісні результати педагогічної практики

Відвідано 6 уроків учителів ( з них 3 мови, 3 літератури)
Відвідано 6 уроків студента-практиканта (з низ 3 мови, 3 літератури)
Проведено 12 уроків ( з них 6 мови, 6 літератури)
Відвідано 1 позакласних заходів
Підготовлено 1 позакласний захід

2. Зміст та характеристика навчально-виховної роботи студента під час практики.
Педагогічну практику я проходила у севастопольській школі № 39. У школі було створено всі умови для проходження педагогічної практики. Більшість вчителів української мови й літератури мають стаж роботи більше десяти років, і також високу фахову й методичну підготовку. Шкільний кабінет української мови і літератури обладнаний технічними засобами навчання, компютером, колонками. Клас забезпечений наочними посібниками, навчальною та методичною літературою.  Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації від учителя. Після кожного уроку, вчитель давав нам поради. Під час практики я провела 12 уроків. Усі уроки були узгоджено та обговорено з учителем. При підготовці уроку я використовувала літературу, яку вчитель порадив, також вчитель давала свої поради. Також я зверталась до календарно-тематичного планування, програми курсу. Це допомогло мені з’ясувати мету та завдання кожного уроку.
3. Найтиповіші помилки, найбільші труднощі у навчально-виховній роботі
Під час проходження практики я зустрілася з деякими труднощами та помилками. По - перше, це помилки у мовленні, іноді говорила не правильний наголос.
Коли я готувала конспект, було складно вибрати ефективні вправи, які б відповідали темі. Під час написання конспектів з літератури було важко підібрати питання, які б  підводили учнів до певних висновків. Також з розподіленням часу були деякі проблеми, але вчитель допоміг нам з цим.
Були проблеми з дисципліною, але вчитель допоміг мені з цим. Коли я перевіряла зошити були проблеми з розумінням слів.
               Коли я почала вести українську мову, то спочатку в голові були англійська слова, було дуже важко щось перекласти.

Особисті досягнення. Методичні творчі знахідки , відкриття, нестандартні рішення.
Під час практики, я отримала величезний досвід у написанні конспектів, у виборі вправ, у написанні мети. Моя мета була надати знання учням з української мови і літератури і набути навички та удосконалити вміння.
Я зрозуміла, що учні люблять гратися, тобто стандартні вправи їм не цікаві. А ще їх приваблюють назви ігор. Тому ми з вчителем шукали цікаві ігри, вирішували куди і до чого їх подати.
Також я застосовувала  активні методи навчання: дискусію, бесіду для того щоб зацікавить учнів і утримувати їхню увагу. Учням дуже подобається використання презентації з супроводженням музики (особливо класичної). Використання презентацій більш концентрує увагу учнів. Для себе я відкрила метод інформаційного кола. Учням дуже сподобалося його робити.
Під час практики, я провела позакласний захід, що до творення блогів. Було дуже приємно працювати з учнями, тому що вони вже мали досвід. Ні яких проблем не виникло(тільки не було Інтернету). Вчитель вже створив свій блог і приєднує своїх учнів. Сподіваюсь в них все вийде.
Загальні висновки. Чого навчилися на практиці, які виявили прогалини.
Практика дала змогу мені побути вчителем. Я зрозуміла, що я не помилилась у виборі професії. Але я зрозуміла, що така професія  потребує дуже багато часу, сил та нервів. Було дуже не приємно виставляти в журнал 2, 3, 4 за елементарні тести. Також я зрозуміла, що я повинна постійно поповнювати свою скарбничку різними цікавими вправами, щоб потім не шукати їх у ночі. Завдяки практиці, я навчилася враховувати індивідуальні, вікові особливості учнів. Тепер я знаю, що можу спокійно написати конспект, підібрати доцільний матеріал і насолоджуватися роботою з учнями. Ця професія складна, але дуже приємно коли учні усміхаються, коли розуміють все те, що  ти запланувала. Дякую Вам, за таку можливість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий