воскресенье, 20 ноября 2011 г.

Всім привіт, пробачте , що так довго нічого не писала, бо часу було дуже мало  на такі речі, іноді приходила до дому и одразу лягала спати.....
Я проходжу практику у 39 школі. Вчитель в нас дуже розумний, ця жінка просто надзвичайна, нас ніколи так ніхто не зустрічав....Проблем з нею не має, навпаки, з нею дуже класно працювати, вона допомагає нам і підтримує нас  коли ми щось бажаємо зробити....Мені дуже приємно, що вона просить мене підмінити її на уроках...Одним словом, ми дуже раді, що є такі добрі, щирі вчителя!!!Одразу як почалась англійська практика, я вже почала робити виховну, зробила дуже багато...сподіваюсь, що хоч би неділя у мене буде на диплом...Враження від англійської практики в мене тільки позитивні, але у кабинеті холодно і тому я захворіла(((сподіваюсь що не надовго, бо працювати потрібно....
З понеділка треба дізнатися про українську практику...
Всїм надобраніч!! 

1 комментарий:

  1. Набирайтеся сил за цей тиждень, бо з наступного - ви вчитель української мови й літератри, і ми нетерпляче чекаємо, що ви поділитеся з нами відчуттями і враженнями.

    ОтветитьУдалить